סיום מרגש למחזור הראשון של מכינת נחשון - להבים
60 חניכות וחניכים סיימו השנה את המחזור הראשון של מכינת נחשון - להבים, שנפתחה לראשונה ביישוב.
כבר בשנה הראשונה הם הפכו לחלק בלתי נפרד מהקהילה: ליוו ילדים, בני נוער ואזרחים ותיקים, התנדבו בגנים ובחינוך המיוחד, הובילו את קייטנת הפסח, את טקס יום השואה היישובי, השתתפו בבניית המצפה לזכרו של תומר אחימס ז"ל, והיו שם בכל מקום שבו נדרשו ידיים עובדות, לב פתוח ורוח של עשייה.
גם בימי החירום והמלחמה הם התגייסו לסייע למשפחות המילואים ולמשימות קהילתיות מתוך תחושת שליחות ואחריות.
תודה לחניכי המכינה, לצוות, למשפחות המאמצות ולכל השותפים לדרך על שנה של עשייה, מנהיגות ונתינה.
לבוגרי המחזור הראשון - נאחל הצלחה רבה בהמשך הדרך, שירות משמעותי והמשך השפעה בכל מקום אליו תגיעו.
גאים בכם ומחכים בהתרגשות למחזור השני שיגיע ללהבים בספטמבר!