תרגיל ביטחון -במסגרת היערכות המועצה לשעת חירום, יתקיימו השבוע שני תרגילים ביישוב:
בלילה שבין שני לשלישי 23.6, בשעות 03:00 עד 12:30 למחרת, יערך תרגיל חירום של המשמר הלאומי.
התרגיל יתמקד באזור שכונת שרונית.
ביום חמישי 25.6, בשעות 16:00 עד 21:00, יערך תרגיל חירום של כיתת הכוננות היישובית.
במהלך התרגילים המשתתפים ילבשו מדים מלאים ויישאו נשקים, לא ישמעו אזעקות או סירנות ולא ייחסמו צירי תנועה, אך תורגש פעילות ערה של כוחות הביטחון בשטח, הכול חלק מהתרגיל.
בכל שאלה ניתן לפנות למוקד 106.
