• ב- 19/5 מחלקת הגבייה והגזברות תהיה בהשתלמות לכן לא תהיה קבלת קהל ומענה טלפוני ביום זה

  • מחלקת הגזברות אחראית על הניהול הכספי והתקציבי של המועצה תוך מחויבות עמוקה לניהול כספי הציבור באופן תקין, יעיל ושקול. הגזברות מספקת שירות לכלל עובדי המועצה, על כל מחלקותיה, בכל הנושאים התקציביים והכספיים, וכן נותנת שירות ומענה לכל הספקים, קבלנים ונותני השירותים למועצה.
    מחלקת הגזברות אחראית על תקציב המועצה השוטף, הכנתו וניהולו. וכן על ניהול ומעקב אחר תוכניות הפיתוח (תב”רים) של המועצה.
    בנוסף, מחלקת הגזברות נמצאת בקשר רציף עם כל משרדי הממשלה בנושא תקצוב לפעילות שוטפת ומימון פרויקטים ומבצע מעקב שוטף אל מול יחידות המועצה השונות לצורך מיצוי ההכנסות שניתן לקבל כנגד קולות קוראים והשתתפויות בפרויקטים שונים.
    כמו כן, באחריות הגזברות, ניהול חשבונות הבנק של המועצה ושמירה על תזרים מזומנים תקין המאפשר התנהלות שוטפת ואחראית שעומדת בכללי מוסר התשלומים לספקים.
    הגזברות אחראית בנוסף על מתן תשובות ומענה לביקורות שוטפות ומזדמנות הנדרשות ממשרדי ממשלה שונים ומפניות המתקבלות למועצה.

תחומי אחריות

  • הכנת תקציב המועצה.
  • ניהול משאבי המועצה ואיזון התקציב כולל בקרה תקציבית.
  • ניהול, מעקב ובקרה אחרי תוכניות הפיתוח של המועצה.
  • קשר רציף עם משרדי הממשלה ומגזר שלישי לצרכי מיצוי הכנסות (ק”ק)
  • ניהול תזרים המזומנים וניהול השקעות.
  • ניהול ומעקב אחר חוזים ביטוחים וערבויות
  • מעקב אחר ביצוע החלטות מועצה עם השלכות תקציביות
  • ניהול ומעקב הכנסות המועצה מנכסים מניבים
  • ועדת תמיכות
  • ועדת השלשה
  • הסדרת ביטוחי רכוש המועצה

מחלקת גבייה

מחלקת הגבייה אמונה על גביית ההכנסות העצמיות של המועצה, ובקבלת תשלומים לרבות מיסי ארנונה, תשלומי מים, שמירה והכנסות משירותים נוספים הניתנים על ידי המועצה בין היתר בנושאי חינוך, תרבות, ושירותים נוספים הניתנים ע”י המועצה, עדכוני שומה, רישום בעלים מחזיקים בנכסים, מתן אישורים לטאבו ועוד.
המחלקה פועלת להטמעת טפסים מקוונים ואמצעי תשלום חלופיים, אשר יצמצמו את הצורך בהגעה אל מחלקת הגבייה.
עובדי מחלקת הגביה עושים כל שביכולתם על מנת לתת את השירות המהיר, האדיב והמקצועי ביותר.
אנחנו כאן לשירותכם.

תחומי אחריות

  • תשלומי מיסי הרשות (ארנונה, מים, חינוך)
  • מחלקת המים
  • הנחות בארנונה
  • אכיפה ועיקולים
  • חניה ופיקוח
  • קשר רציף עם משרדי הממשלה
  • מעקב אחר כניסת תושבים חדשים לישוב
  • מיצוי הכנסות (ק”ק)
  • עדכון תעריפים בהתאם לחוקי העזר העירונים (מחירון שירותי מועצה)
  • עדכון צו ארנונה והפקת שוברי מיסים תקופתיים
  • מעקב אחר ביצוע החלטות מועצה עם השלכות תקציביות
  • ניהול ומעקב הכנסות המועצה מנכסים מניבים
  • ועדת הנחות

הודעה חשובה לזכאי הנחות בארנונה - לחצו כאן>>