דבר ראש המועצה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תושבים יקרים,

זכות גדולה היא לי להנהיג את היישוב הנהדר שלנו הנחשב אחד מהישובים המובילים בארץ בכל הקשור לאיכות חיים, איתנות ויציבות כלכלית, קהילתיות והתפתחות מתמדת בכל התחומים.

מאז בחירתי לראשות המועצה בשלהי 2018, הצלחנו להוציא לפועל בכוחות משותפים עשרות מיזמים משמעותיים וידינו עוד נטויה.

אתגרים רבים וחשובים עומדים לפתחנו, כאשר האתגר המשמעותי ביותר בתקופה זו הוא האתגר הביטחוני עמו אנחנו מתמודדים בנחישות באמצעות קידום הקמת מוקד רואה 24/7 שיאפשר למוקד היישובי לצפות במערך המצלמות שיותקן סביב ובתוך היישוב, בחינת הקמה של גדר היקפית ועיבוי השיטור ומערך המתנדבים.

כראש מועצה המשמש כחוליה המקשרת בין התושבים לבין משרדי הממשלה השונים, לקחתי על עצמי לפעול למען החזרת הביטחון האישי והמשילות באזור כולו, וכדי לעשות זאת אני נפגש עם מקבלי ההחלטות ומשתף פעולה עם ראשי רשויות נוספים שהצטרפו ליוזמה שלי להשיב את ההרתעה באמצעות חקיקת עונשי מינימום מרתיעים והגברת הנוכחות של גורמי האכיפה באזור כולו.

במחלף עידן הנגב (להבים) פעלתי לטובת הקמת לולאה נוספת ואני שמח שהפרויקט מגיע לסיומו יחד עם הלולאה שתחסוך זמן המתנה ברמזור שני ותוסיף לביטחון הנוסעים מלהבים לבאר שבע.

על-פי תפיסתי למועצה יש תפקיד מרכזי בעידוד התושבים למעורבות, התנדבות ויצירה שבונות את הקהילה המקומית ומעניקות לכולנו תחושת שייכות, משמעות וגאווה.

בנוסף, אני דוגל בשקיפות ובשיח פתוח ומתמיד, כשהמטרה היא הקשבה ומתן שירות מיטבי לכולם.

אחד התחומים שהופכים את להבים ליישוב מוביל ומבוקש הוא החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי שנמצא תמיד בראש סדר העדיפויות בדגש על הנחלת ערכים, חדשנות, שאיפה למצוינות וחיבור בין-דורי שמייצר המשכיות, מסורות קהילתיות וסולידריות יישובית.

החיים בישוב קהילתי רב דורי מבוססים על תוכניות לבני הגיל השלישי, העצמת הצעירים והתייחסות רצינית וכוללת לקליטתם של תושבים חדשים, בדגש על המשך פיתוח שכונת שרונית תוך מציאת פתרונות בתחום התחבורה, הנגישות והפנאי עבור כולם.

עובדי המועצה המקומית להבים מסורים ומחויבים וכך גם חברי מליאת המועצה ואנוכי אשר עומדים לרשותכם בכל פנייה כחלק מתפיסת עולם המאמינה בערכי שיתוף ציבור ודלת פתוחה לכל תושב ותושבת.

אתם מוזמנים להתעדכן בפועלה של המועצה דרך אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק, עדכוני הוואטסאפ והפרסומים המודפסים מעת לעת, לרבות חוברת תכנית העבודה השנתית של מחלקות המועצה המגיעה אליכם עד הבית, לפגוש אותנו באירועים הקהילתיים המתקיימים לאורך כל השנה ביישובנו היפה או להגיע לביקור בזמני קבלת הקהל.

 

שלכם,

יוסי ניסן

ראש המועצה