בשל תקלה במערכת הפקת תלושי המיסים, נשלחו לתושבים בדוא"ל תלושים שגויים.
אנו מבקשים שתתעלמו מהתלושים הללו ובימים הקרובים נשלח במקומם חדשים.
שימו לב: התלושים השגויים הם רק אלה שנשלחו בדוא"ל.
לשם מתן שירות יעל יותר במחלקת הגביה
שעות קבלת הקהל הינו:
ימים א',ב',ד',ה' בין השעות 8:00-14:00
יום ג' – בין השעות 8:00-13:00, 16:00-19:00
מענה טלפוני במחלקת הגביה
ימים א',ב',ד' בין השעות 14:00-16:00
יום ג' – בין השעות 8:00-13:00
יום ה' – בין השעות 14:00-15:30
מומלץ להשתמש במיילים מחלקת הגביה לשירות מהיר יותר.
malkaz@lehavim.muni.il
reute@lehavim.muni.il
ניתן לשלם את תשלום המיסים דרך האתר:https://www.paybill.co.il/Payment/WaterPayment?p=211
לשירותכם תמיד.
תושבים יקרים,
לקראת שנת 2023 אנו נערכים לקראת בקשות להנחה בארנונה .
עד היום אנו שלחנו מכתבים לכל מבקשי ההנחות בתום כל שנה לחידוש הבקשה לקראת השנה החדשה.
מעתה ואלך אנו מבקשים מכם להגיש את הבקשה בצורה מקוונת ע"י מילוי טופס בקשה להנחה המצ"ב
בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים לשנת 2023
תצהיר למשפחה חד הורית לשנת 2023
בצירוף מסמכים רלוונטיים המתבקשים והם :
להנחת ילד נכה יש לצרף לבקשה:
להנחת הורה יחיד יש לצרף לבקשה:
בנוגע לכל שאר ההנחות – מי שזכאי יוכל למלא את טופס הבקשה להנחה המצ"ב בצירוף צילום ספח ת.ז. ומסמכים רלוונטיים לבקשה כגון נכות וכו'
את הבקשות והמסמכים יש לשלוח במייל:
malkaz@lehavim.muni.il
תמיד תוכלו לפנות למחלקת הגבייה ונענה בשמחה על כל שאלה בנושא.
גזבר המועצה: אליה וינטר
טלפון: 08-9554778
פקס: 08-9554774
דוא"ל: winter@lehavim.muni.il
גזברות המועצה אחראית על המינהל הכספי. גזבר המועצה מתמנה על פי חוק (תפקיד סטטוטורי). ראש הרשות, יחד עם הגזבר, אחראים בחתימה משותפת על כל המסמכים הכספיים המחייבים את הרשות.
הגזברות בכלל והגזבר בפרט אחראים על אבטחת המשאבים הכספיים לפעולות החוקיות של הרשות המקומית וניהולם הנכון של המשאבים אלו תוך שמירה על החוקים, התקנות, הצווים וחוזרי שר הפנים, מנכ"ל משרד הפנים ורואה החשבון לעיריות. מתפקידה של הגזברות לשמור על האיזון בין ההכנסות וההוצאות – זאת, כדי לאפשר לרשות המקומית בסיס כספי איתן במסגרת תקציבית מתוכננת, תוך פיקוח ובקרה חשבונאיים נאותים.
לאחר אישור התקציב הרגיל והבלתי רגיל במוסדות הרשות ובמשרד הפנים, התקציב הופך להיות מסמך משפטי אשר מחייב את הרשות. על הגזבר לקיים מעקב ולמנוע היווצרות חריגות בהוצאות, כדי לעמוד במימוש ההכנסות העצמיות והאחרות בהתאם להנחיות משרד הפנים להכנת התקציב, לנוהלי הרשות ולחוק יסודות התקציב.
פרס שר הפנים על ניהול כספי תקין – קבלת פרס זה, מהווה צעד נוסף להגדרת הרשות המקומית כאיתנה כלכלית, הגדרה המקנה לה סמכויות להתנהלות כלכלית אוטונומית בתחומים מוגדרים. |
||
פרס שר הפנים על ניהול כספי תקין
לשנים 2014-2015: |
פרס שר הפנים על ניהול כספי תקין
לשנים 2016-2017: |
|
![]() |
![]() |
הכרזה על המועצה המקומית להבים – מועצה איתנה: |
![]() |
הודעה בדבר הפעלת שירותי שמירה בישוב,
בהתאם לחוק עזר ללהבים (הסדרת שירותי שמירה ואבטחה) התשע"ז – 2017 – לחץ כאן.
הארכת חוק העזר – היטל שמירה ללהבים
פרסומים:
דברי ההסבר לשינויים בצו הארנונה לשנת 2023
הצעה לצו ארנונה עם העלאה חריגה לשנת 2023 לפני אישור מועצה
הצעה לצו ארנונה לשנת 2021 אחרי אישור מועצה לפני אישור שרים
הודעה על כוונת המועצה לשנות תעריפי ארנונה ב2021 לעסק בבית ולקרקע תפוסה
דברי הסבר לשינויים בצו הארנונה לשנת 2021
אישור חריג העלאה חריגה 5 אחוז לעסקים יוני 2019
קריטריונים לקבלת הנחה מועדת הנחות
הצעה לצו ארנונה לשנת 2019 סימוכין 1963
דברי הסבר לשינויים בצו הארנונה לשנת 2019 סימוכין 1955
טבלת תב"ר (תקציב בלתי רגיל) 2018
טבלת תב"ר (תקציב בלתי רגיל) 2017
דוח רבעוני לשנת 2017 – רבעון 4
נוהל מתן הנחות בגין נזילה סמויה
הודעה לתושבים – צרופה לתושבים על שינוי בתעריפי המים לתקופה 5.2017
טבלת הכנסה ע"פ מספר נפשות לשנת 2021
הסדר חדילה טרום תביעה נוסח חתום
הודעה לציבור בנוגע לפרסום שלטי חוצות לעסקים
טפסים להורדה:
בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים לשנת 2023
תצהיר למשפחה חד הורית לשנת 2023
בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית מוועדת הנחות לשנת 2023
טופס בקשה להנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים לשנת 2022
טופס הצהרה על מספר נפשות (בנושא המים)
טופס בקשה להנחה בתשלום ארנונה לנכס סגור, ריק או בשיפוץ
טופס בקשה לבטל או להפעיל הוראת קבע במיסים
טופס הודעה בדבר חדילת חזקה בנכס
טופס בקשה לפרסום בשלטי חוצות לתושבים שמתנהל עסק בביתם לפי קוד נכס 803
טופס מקוון לאישור קבלת תלוש הארנונה בדואר האלקטרוני (יש להיכנס לקישור ולמלא את הפרטים בטופס)